خرید اسباب بازی

چرا اسباب بازی های آموزشی برای رشد کودک مهم هستند تحقیقات نشان می دهد که یادگیری از طریق بازی قسمت مهمی از رشد کودک است. اگرچه اطمینان از اینکه کودک شما زمان بازی کافی دارد ، برای خانواده ها فایده زیادی دارد که به فرزندان خود اجازه می دهد انرژی اضافی آزاد کنند ، کودک حتی در دوران نوزادی شروع به فهمیدن می کند که آنها از طریق بازی چه کسانی هستند. حتی در اوایل رشد ، ذهن کودک فقط با دیدن محیط اطراف و گرفتن محیط پیرامونش گسترش می یابد.

برای خرید اسباب بازی، فروشگاه نی نی پارسه بهترین گزینه می باشد.

استفاده از اسباب بازی های آموزشی می تواند به کودکان در یادگیری مهارت های مختلفی که در زندگی خود به آنها نیاز دارند ، کمک کند. اسباب بازی های آموزشی می توانند به توسعه مهارت های حل مسئله ، آموزش در مورد حل تعارض و نحوه کار کردن علت و معلول کمک کنند. این همچنین به کودکان در مورد به اشتراک گذاشتن یاد می دهد ، به رشد مهارت های حرکتی خوب و درشت آنها کمک می کند و خلاقیت و تخیل آنها را پرورش می دهد.

کودکان می توانند از همان یک ماهگی شروع به بهره مندی از اسباب بازی های آموزشی کنند. در اینجا چند ایده عالی برای اسباب بازی های آموزشی بر اساس محدوده سنی و توضیحی در مورد فواید آنها آورده شده است.

1-12 ماهگی: در سنین پایین ، بازی حسی به تحریک حواس کودک کمک می کند. با ادامه رشد کودک و ایجاد هماهنگی چشم و دست ، خانواده ها می توانند اسباب بازی هایی را معرفی کنند که تعامل بیشتر را ترغیب می کند. با فعال شدن کودک ، پیشنهاد ما معرفی اسباب بازی های حل مسئله است. این اسباب بازی ها به کودکان کمک می کند تا از طریق درگیری کار کنند و با علت و معلول مانند "اگر این کار را انجام دهم آن اتفاق می افتد" آشنا می شوند. آنها همچنین بعد از آزمایش و خطا و راهنمایی ، وقتی اعتماد به نفس پیدا کنند که چگونه یک اسباب بازی کار می کند ، اعتماد به نفس خود را افزایش می دهند. دیگر اسباب بازی های عالی برای معرفی اسباب بازی هایی هستند که حرکت را تقویت می کنند.

برخی از نمونه های اسباب بازی های عالی برای سال اول کودک شما عبارتند از:

 

  • بازی کودک
  • اسباب بازی های کوچک قابل حمل با نور و صدا
  • استکر یا بلوک
  • به اطراف مراکز یادگیری بروید
  • تشک های رقص را با صدا روشن کنید

24-24 ماهگی: وقتی کودک شما به مرز یک سال یا بیشتر رسید ، به زودی بسیار متحرک خواهد شد. معرفی اسباب بازی های مناسب به آنها کمک می کند تا تعادل و هماهنگی آموزش داده شود و با تحرک جدید کودک شما حس کنجکاوی را افزایش می دهد. همانطور که کودک شما شروع به یادگیری راه رفتن می کند ، می توانید اعداد یادگیری را نیز با شمردن مراحل آنها در خود بگنجانید که به آنها کمک می کند تا با اصطلاحات و مفهوم بیشتر آشنا شوند حتی اگر در این سن کاملاً درک نکنند.

مجموعه بازی های موضوعی اسباب بازی های آموزشی بسیار خوبی برای معرفی در سنین 12-18 ماهگی هستند زیرا به رشد مهارت های تشخیص کودک شما کمک می کنند. به عنوان مثال ، اگر یک مجموعه موضوعی دارید که حیوانات را درگیر می کند ، هر صدایی را که صدا می دهد ، تمرین کنید. این امر همچنین با تقویت نام رنگها و اشکال به پیشرفت زبان کمک می کند.




می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

    نظرات

    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: